piątek, 11 października 2013

Dziecięcy berecik na szydełku


Jesień już u nas więc postanowiłam wykonać, obiecany już wcześniej, beret dla mojej córeczki.
Przeglądając strony w sieci napotkałam wpis
Od razu wpadł mi w oko świetny turkusowy berecik wykonany szydełkiem. W domu nie miałam włóczek w odcieniu niebieskim wiec użyłam tych co były pod ręką, czyli dwa odcienie różu i szary. Niestety na stronie nie było wzoru ani wymiarów, na których mogłabym bazować wiec użyłam wyobraźni :)
Na początku zrobiłam dość duże kolo:

poczatek beretu 
Następnie zaczęłam zwężać powoli obwód, by otrzymać rozmiaru główki mojej córki. Koniec końców otrzymałam gotowy berecik:)

 
W planach mam podszycie go polarkiem, żeby nadawał się na zimę, ale to nieco później...
Do kompletu postanowiłam zrobić komin ze wzoru zamieszczonego na stronie, ale o tym już w następnym poście



3 komentarze:

  1. Witam, berecik jest cudowny. Czy byłaby możliwość kupna u Pani dla córci identycznego??

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście jest taka możliwość. Proszę o kontakt na mareknat@gmail.com to omówimy szczegóły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, bardzo dziękuję, ale zrezygnuję. Wczoraj ciocia zgłosiła się podjąć wykonania. Serdecznie Pani dziękuję :) pozdrawiam

      Usuń