czwartek, 23 stycznia 2014

Granatowa spodniczka

Jakis czas temu uszyłam dla córeczki granatowa spódniczkę, aby spódniczka nie była bura, doszyłam dwa atlasowe paski. Szycie było bardzo proste starczy kawałek prostokątnego materiału, czarna szeroka gumka i 2 wstążeczki (ja użyłam w rożnych kolorach)





Jak szyć:
1) Przycinamy materiał na pożądaną długość i szerokość. Ściegiem owerlokowym obszyłam cały kawal materiału
2) Przyszywamy tasiemki (zostawiłam na dole trochę miejsca by podwinąć materiał i przyszyłam tasiemki w niewielkich odstępach od siebie)
3)  Fastrygujemy gore, ściągamy do odpowiedniej szerokość (w moim wypadku zostawiłam szerokość trochę większą niż obwód bioder)
4) Zszywamy boki,
5) Przycinamy gumkę tak by pasowała w talii
6) Doszywamy gumkę do pasa,
7) Podwijamy spód i gotowe :)

1 komentarz:

  1. Bardzo fajna spódniczka i przecudna mała modelka :)
    Zapraszam do mnie:
    http://moja-wytwarzalnia.blogspot.com/
    Pozdrawiam i czekam na kolejną notke :)

    OdpowiedzUsuń