wtorek, 18 lutego 2014

Co można zrobić z męskiego swetra?

Sukienka za parę groszy? Tak to możliwe :) Materiał na sukienkę wykroiłam z męskiego swetra zakupionego w lumpeksie. Do tego dokupiłam kawałek eko skory.
Wykrój pobrałam z papavero.


Nameczylam sie przy tej sukience nieziemsko najwięcej jak zawsze problemów miałam z rękawami...Najpierw rekawy skroilam z eko skory, jednak te okazaly sie za ciasne i niewygodne także skroiłam następne z pozostałych rękawów wspomnianego wyżej swetra. Pszod i tyl na tyle ile wsytarczylo skomponowalam takze ze swetra a żeby przedłużyć moja sukienkę doszyłam kawałek z eko skory. Pierwszy raz pokusiłam się wykończyć szyje lamówka. Ta skroiłam ze skosa z eko skory, po wszyciu jednak trochę eis pofalowała, ale myślę, ze jak na pierwszy raz nie jest źle... Jeszcze kilka prób i będzie lepiej :)




1 komentarz: